Totalul vizualizarilor

vineri, 26 septembrie 2014

MARIMEA FRUCTELOR GOJI

     Astazi, dupa ce am cules doua kilograme de goji din plantatia noastra de goji, ne-am gandit ca foarte multi clienti ne intreaba cam ce cantitate de goji se obtine de pe un arbust, acest lucru ne-a determinat sa facem un mic experiment.
      Am numarat 1000 de fructe goji, le-am cantarit si am constatat ca au avut 720 grame, deci un fruct are 0,72 grame.
      Aceasta cantitate de fructe proaspete am obtinut-o de la un arbust anul trecut.
      Pentru un kilogram de fructe goji proaspete din soiul cultivat de noi sunt necesare aproximativ 1300-1400 fructe goji. Evident ca marimea fructelor e influentata de varsta arbustilor, de sol(cat este de fertil) necesarul de apa asigurat etc.
       Mentionez ca arbustii cultivati de noi sunt in al doilea an de productie.